WTF!

Vissa ska kommentera allt.

Nåväl, min extramamma har nu informerat mig om marskatter. Katter kan tydligen bli som tokiga i mars.
Vi får se i morgon om de stämmer på våra, det är nämligen 1 april i morgon och det har jag talat om för de små ligisterna.

De har haft ut kaffekoppar med kaffe i, en kanna med vatten och en ljuslykta som vi fått i bröllopspresent :( De behandlar Vide som luft, dvs springer över honom när han sover. Så fort man öppnar dörren till klädkammaren rusar de in och gömmer sig där och igår såg de något intressant genom fönstret:*skrap skrap, risp risp*
Ja, jag är sur på dem!


Vide har blivit så stor, han ligger här bredvid och plockar ur sin napp, kollar på den och stoppar sen in den i munnen igen. Time flies som någon sa. Men det är ju bra ifall han lär sig att stoppa in den på natten när han tappat den. Fast det dröjer väl ett tag.

Här är bästa barnet med sina schysstaste strumpor:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0