Måndag

Vide har lagt sig till med den trevliga vanan att somna klockan halv åtta på kvällarna. Mindre trevligt är att det då ska vaknas klockan 6 på morgnarna. Hur som helst ger det  mig och Vendela tid att umgås med varandra på kvällarna och vi har faktiskt hunnit med både det ena och det andra... som till exempel att se på Slumdog millionaire, vilken bra film! Se den och gråt, så hemsk, romantisk och berörande.

I söndags var vi och träffade fem andra par och deras bebisar, det var kul att se alla som vi gick på Regnbågsprojektet med. Sist vi sågs var vi gravida och nu hade alla fått sina små. Jag kände mig väldigt lyckligt lottad när jag fick höra om svåra förlossningar, kolik, och bebisar som inte kan sova. Allt är ju föränderligt men just nu är vårt enda problem Vides kräkningar. Han sover bra, är glad och verkar inte ha ont i magen. Lyx! Hörde om en bebis som skrek mellan 19 och 00. Vilken mardröm!

En bild på Vide, när han testar sin Bumbo-stol för första gången. En aning förbryllad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0