Ett tag sen

Oj, det var ett tag sen jag bloggade.

Onsdag: Jag gick till Träffpunkt 27 där de in the neighborhood hänger på onsdagar mellan 13 och 15.
När jag kom dit satt fem fikande pensionärer och tittade förvånat på mig och Vide. Men det var helt ok, fick lite skvaller och kaffe. Bästa grannen kom dit också med Ellen.

Torsdag: Åkte till jobbet och visste inte alls vad som väntade. Jag hade blivit inbjuden att vara med på ett möte. Det visade sig att mina kollegor skramlat ihop till ett fett presentkort på Babyland. Blev jätterörd och glad att så många varit med.  Vendela påpekade att hon tyckte att Vide såg smal ut och jag hade också lagt märke till det. Han har ju varit sjuk så vi blev såklart oroliga.

Fredag: Föräldragrupp på BVC, alltid trevligt. Vi såg på en ganska töntig film från 80-talet som Anders Timell medverkade i och sen gick vi och lunchade i Farsta C. Innan dess vägdes Vide och det visade sig att han gått upp endast 255 gram på 3 veckor :( Mary (Bvc-tanten) sa att det berodde på förkylningen. Men jag är rädd att han börjat kräkas mer än tidigare. Men men, vi får väl se vad som händer. Hoppas att hon har rätt, för han har ju sovit otroligt mycket och säkert ätit mindre än vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0