Inget Västerås

Idag hade vi tänkt åka till Västerås och hälsa på systers familj. Tyvärr blev N sjuk och här tas inga risker. Så det får bli på torsdag istället.

Idag har jag tänkt en hel del på snus, nu när kaffesuget återgått till det normala och våren närmar sig är det oundvikligt att inte fundera på hur underbart härligt det är att ta morgonens första snus och kopp kaffe. Vi får väl se när amningen är över, fast faktumet att vara en god förebild, samt den risiga ekonomin, kvarstår. Faktumet att vara en god förebild kvarstår i åtminstone 18 år och den risiga ekonomin till åtminstone 1 oktober.  Hur skulle du göra? 



Förra veckan var på på Konstutställningen Noll till Ett på Kulturhuset. Jag tror att det var ungefär som Öppna Förskolan fast allt var vitt. Jag och Vide gick dit själva. Han sov sig igenom hela utställningen så det var lite ensamt.


Bild på skrinnare på Magelungen:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi var också på NOLL till ETT, skriv kommentar i min blogg med din mail om du vill ha login till bloggen där jag skriver om min dotter.. :)

2009-03-11 @ 22:00:48
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0