Påsk

Påsken har varit mysig, svärmor var här på skärtorsdag och åt omelett och umgicks med sitt barnbarn. På långfredagen åkte jag och Vide till siss med familj i Västerås. Vendela var kvar hemma med näsan i skolböckerna. I Västerås bjöds det på äventyr av stora mått. Neo har precis lärt sig att cykla, det slutade med ett plåster på näsan  :(

I lördags gick vi på promenad vid Magelungen, det var varmt och Vide blev hungrig så det slutade såhär:

Första och förhoppningsvis sista amningen i skogen, jag fick myggbett på ryggen.

Mamma Vendela:


Testar keps:



Igår var Vides fina fadder Hedda på besök, och jag tog årets första cykeltur, underbart!
Hoppas att Vide kommer att gilla att cykla lika mycket som jag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0