För en sekund...

kände jag mig slutkörd, utmattad och trött för att en liten pojke inte alls gick att underhålla. Vi provade alla leksaker, babysittern, Bumbon, filten, sängen, badkaret etc etc. Till slut satte jag honom i babybjörn för att ta tag i disken. 
Jag gick och funderade på att det inte ska bli så dumt att börja jobba igen, rena semestern faktiskt. Jag passerade en spegel och fick syn på det här


Så hopplöst älskvärd.


Och en stund senare så glad


Min allra käraste videunge. Jag vill vara med dig varje sekund!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken otroligt söt liten Vide!

Jag längtar så mycket efter att vår lilla Rigo/Alexander/Rebecca/Ronja/någonting ska titta ut. Stort grattis till er!

2009-04-15 @ 20:30:28
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0